مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-04سياسي

نصب تابلوهای ایستاده در کوچه ها و خیابان های شهر شیرین سو


شهردار شیرین سو امروز از تعویض تابلوهای قدیمی معابر و نصب تابلوهای استاندارد ایستاده به علاوه تمثال مبارک شهدا در خیابان ها و کوچه های شهر شیرین سو خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: در هر کشور و شهری شخصیت برجسته ای در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و .

هستند که در طول زندگی خود خدمات ارزنده ای را ارائه داده و موجب اعتلای فرهنگ حفظ تمامیت ارضی و جلوگیری از تجاوز بیگانه و حفظ استقلال ملی شده اند.

وی با اشاره به پاسداشت یاد و خاطره بزرگان و شهدای شهر شیرین و نامگذاری معابر، خیابان ها و میادین به نام این شخصیت های تأثیرگذار در کشور گفت: براساس دستورالعمل ها نام شخصیت های مهم تاریخ از صدر اسلام، انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر در نخستین اولویت و برای نامگذاری خیابان ها و نام شخصیت های فرهنگی، ادبی، علمی و .

در مرتبه بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تابلوهایی مزین به تمثال شهدا به همراه نام، نام خانوادگی، محل و تاریخ شهادت آنها تهیه و امروز در خیابان و محل هایی که در آن زندگی می کرده اند، نصب شد.

موسوی ضمن اشاره به تأثیر نامگذاری تصویری در پیدا کردن آدرس بیان کرد: نام گذاری درست می تواند در پیدا کردن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوهای ایستاده در کوچه ها و خیابان های شهر شیرین سو

نصب تابلوهای ایستاده در کوچه ها و خیابان های شهر شیرین سو