مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-04فرهنگي

نقد و بررسی انیمیشن «ناسیکا از دره باد»


انجمن ترویج وادبیات فارسی با همکاری دانشجویان ادبیات کودک و نوجوانان دانشگاه شهید بهشتی، انیمیشن «ناسیکا از دره باد» را نقد و بررسی می کند.

- انجمن ترویج وادبیات فارسی با همکاری دانشجویان ادبیات کودک و نوجوانان دانشگاه شهید بهشتی، انیمیشن ناسیکا از دره باد را نقد و بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، انیمیشن ناسیکا از دره باد یک فیلم انیمه ای ژاپنی در سبک خیال پردازی، علمی-تخیلی و ماجراجویی محصول سال 1984، به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است.

این فیلم از محصولات استودیو جیبوری و از آثار فیلمساز بزرگ ژاپنی هایائو میازاکی به شمار می رود که بر اساس مانگایی به همین نام در سال 1982 ساخته شده است.

ناسیکاا از درهٔ باد فیلمی حماسی است که در مقیاس زمانی و زیر سبک پسا-رستاخیزی روایت می شود.

ناوسیکا از دره باد داستان پرنسسی است که در صحنه تقابل طبیعت و انسان تلاش می کند تا با برقراری صلح بین هر دو طرف به جنگ دیرینه این موجود سرکش با مادر خود خاتمه دهد و منجی رهایی مردمش شود.

جلسه نقد و بررسی انیمیشن ناسیکا از دره باد، با حضور و کارشناسی مریم جلالی؛ عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی و فاطمه حدیده کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی ، روز جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18 به صورت زنده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی انیمیشن «ناسیکا از دره باد»

نقد و بررسی انیمیشن «ناسیکا از دره باد»