مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-04سياسي

واکنش سید حسن خمینی به توهین به پیامبر اسلام(ص)


همزمان با هفتاد و سومین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، دبیرکل و معاونان جمعیت هلال احمر با حضور در حسینیه جماران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

- همزمان با هفتاد و سومین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، دبیرکل و معاونان جمعیت هلال احمر با حضور در حسینیه جماران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، همزمان با هفتاد و سومین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، دبیرکل و معاونان جمعیت هلال احمر با حضور در حسینیه جماران ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در این مراسم طی سخنانی گفت: در ایام ولادت پیامبر(ص) هستیم؛ که یک اتفاق بسیار بزرگ در تاریخ جهان است .

اما این روزها بیش از هر زمان دیگری لازم است انسان نسبت به شخصیت بی نظیر پیامبر اسلام ابراز ارادت کند، جا دارد که خدمت آن بزرگوار عرض ادب و احترام کنیم و از آنچه که در دنیا نسبت به شخصیت پیامبر(ص) می گذرد، اعلام انزجار داشته باشیم.

یادگار امام یادآور شد: واقعیت این است که پیامبر(ص) در طول تاریخ کم مورد تهمت قرار نگرفتند و کم توهین نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سید حسن خمینی به توهین به پیامبر اسلام(ص)

واکنش سید حسن خمینی به توهین به پیامبر اسلام(ص)