مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-04سياسي

پروژه های بزرگ همدان را با تهاتر نفتی تکمیل می کنیم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بل بیان اینکه پروژه های بزرگ استان را با تهاتر نفتی به سرانجام می رسانیم گفت: باید پروژه های بزرگ برای استان همدان تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه باید جذب اعتبارات ملی در اولویت های مدیران استان قرار گیرد اظهار کرد: از ظرفیت تبصره 5 برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه معتقدم مشکل بودجه نداریم و باید از سایر ظرفیت های تعریف شده قانونی بهره برده شود افزود: حوزه بهداشت و درمان همدان در جذب اعتبارات ملی ورود خوبی کرده که سایر دستگاه ها نیز باید در این زمینه ورود کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ضمن اینکه از بانک های استان خواست در توسعه همدان تلاش کنند و در تخصیص اعتبارات همراه تولید باشند عنوان کرد: بازگشت اعتبارات به خزانه به حداقل رسیده و این امر حاصل زحمات و تلاش استاندار و مدیران است.

وی با بیان اینکه باید پروژه های بزرگی برای استان همدان تعریف شود و با تهاتر نفتی به سرانجام برسند خواستار توجه مدیران به این مهم شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر لزوم تقویت نظارت در بازار گفت: عدالت در توزیع اعتبارات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ همدان را با تهاتر نفتی تکمیل می کنیم

پروژه های بزرگ همدان را با تهاتر نفتی تکمیل می کنیم