مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-04بين الملل

مقام آمریکایی: چه بایدن باشد چه ترامپ، سیاست واشنگتن در سوریه تغییر نمی کند


نمانیده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت که چه رییس جمهور فعلی پیروز انتخابات باشد چه نماینده دموکرات ها، سیاست آمریکا درباره سوریه، تحریم ها و حضور ایران در سوریه تغییر نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، در مصاحبه ای جدید گفت، سیاست کشورش در سوریه پس از انتخابات ریاست جمهوری کشورش تغییری نمی کند.

جفری علی رغم احتیاط و محافظه کاری در پاسخ به سؤال های مطرح شده درباره اقدامات آتی دولت آمریکا، با صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز می شود گفت که پیش بینی نمی کند سیاست های این کشور درباره حضور نظامیان آمریکا در سوریه، سیاست اعمال تحریم و موضع آمریکا در قبال حضور ایران در سوریه تغییر کند.

آیا سیاست های آمریکا در دولت جدید این کشور تغییر خواهد کرد؟ طبق گزارش پایگاه خبری شبکه سوریا تی.

وی ،  نماینده ویژه آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا رییس جمهور آینده آمریکا  تلاش خواهد کرد در منطقه به ایران نزدیک شود یا در صورت برگزار شدن مذاکره میان ایران و آمریکا،   واشنگتن چه امتیازاتی در خصوص مسئله سوریه از ایران خواهد خواست، گفت که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از ابتدا به مذاکره با ایران تمایل نشان داده و مسئله اینجاست که واشنگتن نه تنها مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: چه بایدن باشد چه ترامپ، سیاست واشنگتن در سوریه تغییر نمی کند

مقام آمریکایی: چه بایدن باشد چه ترامپ، سیاست واشنگتن در سوریه تغییر نمی کند