مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-04اقتصادي

50هزارهکتار از طرح توسعه منابع آب و خاک کشور به بهره برداری می رسد


معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: 50 هزار هکتار از طرح توسعه منابع آب و خاک در غرب و شمالغرب کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کردستان معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: 50 هزار هکتار از طرح توسعه منابع آب و خاک در غرب و شمالغرب کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

علی مراد اکبری امرزو(14آبان) در حاشیه بازدید از پروژه پایاب سد قشلاق سنندج، با اشاره به اینکه طرح توسعه منابع آب و خاک در غرب و شمالغرب کشور در حدود 227 هزار هکتار به اجرا در می آید، اظهار کرد: تاکنون این طرح در حدود 77 هزار هکتار به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده و وعده ای که به رییس جمهور داده ایم تا پایان سال جاری 50 هزار هکتار از این طرح افتتاح می شود که از این میزان حدود 11 هزار هکتار آن در استان کردستان است.

معاون آب و خاک وزیرجهاد کشاورزی بیان کرد: دلیل انتخاب و افتتاح این 50 هزار هکتار این است که آب مورد نیاز آن توسط وزارت نیرو تامین شده است.

اکبری ذکر کرد: از 50 هزار هکتار هم تا پایان آذرماه سال جاری 25 هزار هکتار آن به بهره برداری می رسد که از این میزان هم پنج هزار هکتار آن در استان کردستان است.

وی تاکید کرد: تاکنون برای اجرای این طرح در کردستان طی سال جاری 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و قرار است 90 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50هزارهکتار از طرح توسعه منابع آب و خاک کشور به بهره برداری می رسد

50هزارهکتار از طرح توسعه منابع آب و خاک کشور به بهره برداری می رسد