مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-04اقتصادي

در چهارمین گردهمایی سالانه دیجی کالا چه گذشت؟


از خبر خوش بازنگری در ساختار کمیسیون‌ها برای فروشندگان تا رکوردهای فروش به گزارش سایت قطره و به نقل ازاتاق خبر دیجی­کالا، چهارمین گردهمایی سالیانه کسب­وکارهای فعال دیجی‌کالا، امسال در حالی آغاز شد که به دلیل شیوع کرونا رویدادهای این گردهمایی به صورت آنلاین برگزار شدند.

در یکی از این رویدادها برادران محمدی خبر از بررسی کمیسیون‌ها و کاهش آنها دادند و همچنین در رویداد دیگری آمار فعالیت دیجی‌کالا از سال گذشته تا کنون بررسی شد.

در یکی از رویدادهای این گردهمایی که با حضور برادران محمدی، بنیانگذاران دیجی‌کالا، برگزار شد، عملکرد این مجموعه و چالش‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته حمید محمدی، هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا، با وجود شیوع کرونا و تاثیرات و تبعات اقتصادی که به همراه داشت، این مجموعه توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در سال اخیر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا توانسته با همراهی نزدیک به هزار فروشنده و تنوع کالایی 3 میلیونی، رشد قابل قبولی را تجربه کند.

موفقیت دیجی‌کالا در افزایش موقعیت فروش در مدل مارکت‌پلیس وی در ادامه همچنین گفت: بیش از90 درصد کالاهای فروخته شده (به لحاظ تعداد) در دیجی‌کالا را فروشندگان مارکت‌پِلیس تأمین می‌کنند و70 درصد فروش کل مارکت‌پِلیس (به لحاظ مالی) هم از طرف سلرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چهارمین گردهمایی سالانه دیجی کالا چه گذشت؟

در چهارمین گردهمایی سالانه دیجی کالا چه گذشت؟