مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-04سياسي

تقویت همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه هوافضا


روسای پژوهشگاه فضایی و انجمن هوافضای ایران در راستای گسترش و تقویت همکاری های علمی و پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه فضایی و انجمن هوافضای ایران به‏ منظور بنیان، گسترش و تقویت‏ همکاری‏ های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی براساس توافقات به عمل آمده با حضور حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران و رضا خاکی رییس هیات مدیره انجمن هوافضای ایران برای مدت دو سال به امضا رسید.

در این مراسم حسین صمیمی با تاکید بر لزوم توسعه همکاری بین تمامی سازمان ها، شرکت ها و موسسات فعال در حوزه فضایی اظهار داشت: این تفاهم نامه با موضوع توسعه و تقویت‏ همکاری‏ های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی و در راستای استفاده بهینه از تمام پتانسیل های موجود در کشور در حوزه فضایی، بین پژوهشگاه و انجمن منعقد شده است.

وی افزود: طبق توافق انجام شده، در فاز نخست اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه، توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در دستور کار قرار خواهد گرفت و هم زمان، مباحث آموزشی، بین المللی و همچنین همکاری در زمینه سرریز فناوری از طریق توسعه بازار و به کارگیری محصولات پژوهشگاه فضایی با سطح آمادگی بالا از جمله باتری های لیتیوم یون، چرخ عکس العملی، ساندویچ پنل، لوله های حرارتی، آرایه های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه هوافضا

تقویت همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه هوافضا