مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-04سياسي

اس ام اس های فلسفی (543)


هرگز به گذشته برنگرد اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش برمیگشت هیچوقت پرنسس نمیشد .

.

.

____________________________________ موانع آن چیزهای وحشتناکی هستند که وقتی چشمتان را از هدف بر می دارید به نظر می رسند .

.

.

(هنری فورد) ____________________________________ چو با صدقه منّت گذاری به کَس تو را این چنین بذل و انفاق بس‏ گناهش ز اجرش بود بیشتر مزن بر دل بینوا نیشتر .

.

.

____________________________________ سرانجام کشف شد که صاحب بیمارترین افکار و خشن ترین قلبها مردانی هستند که زود به زود عاشق می شوند .

.

.

(روسکین) ____________________________________ خودت باش نه تندیسی که دیگران می خواهند وقتی روحت را قالب فکر دیگران می کنی زیبا می شوی به چشمشان اما قبول کن تمام مجسمه ها شکستنی هستند ، در کمال زیبایی .

.

.

____________________________________ از آنچه که گذشت از آنچه که شکست از آنچه که نشد از آنچه که ریخت حسرت نخور زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد .

.

.

____________________________________ عاشق طرز فکر آدمها نشید ، آدمها زیبا فکر میکنند ، زیبا حرف میزنند ، اما زیبا زندگی نمیکنند (رومن پولانسکی) ____________________________________ دوست خوب غمها را از بین نمی برد اما کمک می کند با وجود غمها محکم بایستیم درست مثل چتر خوب که باران را متوقف نمی کند ، اما کمک می کند آسوده زیر باران بایستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اس ام اس های فلسفی (543)

اس ام اس های فلسفی (543)