مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04سياسي

150 حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف کرج حفر شد


رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: تاکنون حدود 150 حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف حفر شده و امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورای شهر این تعداد به 200 حلقه چاه برسد تا بخش عمده مشکلات در این رابطه حل شود.

- محمد حسین خلیلی اردکانی، رییس کمیسیون نظارت وتحول اداری شورای شهر کرج، امروز درگفت وگو باخبرنگار فارس در کرج با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که مناطق محروم کرج با آن مواجه هستند، گفت: یکی از این مشکلات  سرازیر شدن آب های سطحی در معابر بوده است که سال ها به حال خود رها شدند.

 رییس کمیسیون نظارت وتحول اداری شورای شهر کرج  افزود: سرازیر شدن آب خسارات زیادی به شهر می زد که برای رفع این مشکل هر سال به طور میانگین 50 حلقه چاه جذبی احداث شده است یعنی تاکنون حدود 150 حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف حفر شده و امیدواریم تا پایان دوره این تعداد به 200 حلقه چاه برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بر روی نهر دلمبر و نهر سیاه جوی که اصلی ترین کلکتور جمع آوری آب های سطحی است نیز لوله های کلکتور ایجاد شده که در نتیجه اجرای این پروژه حدود 75 درصد آب های سطحی کرج هدایت می شود.

خلیلی اردکانی بیان کرد: می توان با مجموع این اقدامات بیش از 300 هکتار از زیر حوزه های بالادست سیلاب را کنترل کرد و طرح ها به نحوی اجرا شده که کلکتورهای فرعی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف کرج حفر شد

150 حلقه چاه جذبی در مناطق مختلف کرج حفر شد