مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04بين الملل

تأکید «رحمان» و «غنی» بر لزوم مبارزه با تروریسم


رییس جمهور تاجیکستان در تماس تلفنی با همتای افغانستانی خود اقدامات اخیر تروریستی در این کشور را محکوم و بر ضرورت تشدید مبارزه قاطعانه علیه این پدیده شوم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در تماس تلفنی با اشرف غنی رییس جمهور افغانستان اقدامات اخیر تروریستی در این کشور را  محکوم و بر ضرورت تشدید مبارزه قاطعانه علیه این پدیده شوم تاکید کرد.

رحمان اقدامات تروریستی اخیر در دانشگاه کابل و نیز علیه نیروهای دولتی در منطقه امام صاحب ولایت قندوز که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان افغانستان شد، را تسلیت گفت.

رییس جمهور تاجیکستان این اقدامات غیرانسانی نیروهای اهریمنی را به شدت محکوم و بر ضرورت فوری تشدید مبارزه قاطعانه علیه همه مظاهر تروریسم و افراط گرایی در سطوح مختلف تاکید کرد.

وی از جانب خود و مردم تاجیک همدردی و تسلیت عمیق خود را به نزدیکان و بستگان قربانیان اظهار داشت و برای تمام آسیب دیدگان این اقدامات تروریستی شفای کامل آرزو کرد.

رحمان ابراز اطمینان کرد که چنین اقدامات گروه های افراطی مانع گام های قاطع مردم افغانستان در مسیر ایجاد صلح و ثبات پایدار در این کشور و تامین رشد و پیشرفت آن نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «رحمان» و «غنی» بر لزوم مبارزه با تروریسم

تأکید «رحمان» و «غنی» بر لزوم مبارزه با تروریسم