مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-04اقتصادي

پله هایی که راه های کردستان را بالا می برد


استان کردستان به لحاظ زیر ساخت های جاده ای و راه های ارتباطی همچون ریل قطار و راه هوایی از استان های کم برخوردار و آخر کشور محسوب می شود،اگر چه طی سال های اخیر اقدامات و پروژه های زیادی برای ارتقاء سطح راه های ارتباطی استان انجام شد اما هنوز به دلایل متعددی .

- ایسنا/کردستان استان کردستان به لحاظ زیر ساخت های جاده ای و راه های ارتباطی همچون ریل قطار و راه هوایی از استان های کم برخوردار و آخر کشور محسوب می شود،اگر چه طی سال های اخیر اقدامات و پروژه های زیادی برای ارتقاء سطح راه های ارتباطی استان انجام شد اما هنوز به دلایل متعددی از جمله مدیریت نا مناسب، کمبود اعتبار و شرایط خاص جغرافیایی این استان همچنان با کمبودهای جدی مواجه است.

نگاهی به پروژه های در دست احداث در بخش راه های ارتباط شهری و روستایی، راه آهن و فرودگاه نشان می دهد که متاسفانه عمر شمار زیادی از این پروژه ها به بیش از سه دهه رسیده است که این طولانی شدن باعث اتلاف در هزینه و همچنین عقب ماندن استان در راه رسیدن به توسعه پایدار شده است.

بهره برداری از پروژه های زیرساختی به ویژه در حوزه راه های ارتباطی در استان کردستان می تواند اقدام اساسی در راستای توسعه و پیشرفت کردستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پله هایی که راه های کردستان را بالا می برد

پله هایی که راه های کردستان را بالا می برد