مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-04اقتصادي

صادرات کالاهای تولیدی کارخانجات مهر اصل به بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی


مدیر تولید کارخانجات تولیدی مهر اصل گفت: کالاهای تولیدی این مجموعه تولیدی در سال گذشته به بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی همچون آلمان، ترکیه، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تولید کارخانجات تولیدی مهر اصل گفت: کالاهای تولیدی این مجموعه تولیدی در سال گذشته به بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی همچون آلمان، ترکیه، روسیه، عراق، ایتالیا و .

صادر شده است.

امید فخیم در جمع خبرنگاران با اشاره به این که کارخانجات تولیدی مهر اصل برای چندین سال متوالی به عنوان صادرکننده و کارآفرین نمونه انتخاب شده است، گفت: در جشنواره معرفی کارآفرینان نمونه امسال نیز از تندیس مرحوم سید رضا مقیمی اصل که بنیانگذار این مجموعه صنعتی بوده رونمایی شد.

وی با بیان این که مجموع میزان صادرات صنایع تولیدی و معدنی این گروه صنعتی در سال 98، بالغ بر 25 میلیون دلار بود، افزود: از این میزان، بیشتر از 12٫5 میلیون دلار آن مربوط به صنایع تولیدی و 12 میلیون دلار مربوط به صنایع معدنی است.

وی با بیان این که یکی از سیاست های اصلی این مجموعه توسعه صادرات است، تصریح کرد: مجموعه های بزرگ برای اینکه بتوانند یک تولیدکننده موفق باشند، باید در کنار صادرات، افزایش کیفیت را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند؛ از این رو کیفیت محصولات و صادرات همیشه مورد توجه مدیران این واحد صنعتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالاهای تولیدی کارخانجات مهر اصل به بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی

صادرات کالاهای تولیدی کارخانجات مهر اصل به بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی