مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-04اجتماعي

روزهای کرونایی و درد گردن در دانش آموزان


یک متخصص و جراح ارتوپدی در شهرکرد با اشاره به اینکه زمان استفاده از آموزش های تحصیلی از طریق تبلت یا تلفن همراه باید کوتاه اما متناوب باشد، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص و جراح ارتوپدی در شهرکرد با اشاره به اینکه زمان استفاده از آموزش های تحصیلی از طریق تبلت یا تلفن همراه باید کوتاه اما متناوب باشد، گفت: دستگاه تبلت یا گوشی باید هم سطح چشم باشد، به این نحو که پشت و گردن در حالت صاف قرار گیرد.

حبیب پیرعلی در گفت وگو با ایسنا درخصوص مجازی شدن آموزش تحصیلی و اثرات آن بر گردن در دانش آموزان اظهار کرد: زمانی که گردن به جلو و پایین خم می شود، علائم درد تشدید شده و برای مقابله با این کار لازم است آموزش هایی به دانش آموزان داده شده و بر اهمیت سلامتی شان نیز تاکید شود که همزمان با یادگیری مسائل آموزشی مشکلی دانش آموزان را تهدید نکند.

این متخصص و جراح ارتوپدی با اشاره به اینکه دریافت آموزش ها از صفحات مجازی باید در فواصل متعدد باشد، خاطرنشان کرد: زمان باید کوتاه اما متناوب باشد تا از فشار بر دستگاه اسکلتی جلوگیری شود.

وی بهترین حالت برای استفاده از گوشی یا تبلت را به صورت درازکش دانست و افزود: دستگاه تبلت یا گوشی باید هم سطح چشم باشد به این نحو که پشت و گردن در حالت صاف قرار گیرد، توصیه می شود فرد هرچند لحظه یک بار چشم ها و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای کرونایی و درد گردن در دانش آموزان

روزهای کرونایی و درد گردن در دانش آموزان