مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-04سياسي

مجلس پیگیر اجرایی شدن قانون فراموش شده تسهیل ازدواج جوانان شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در نامه ای به ساداتی نژاد، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، - بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در نامه ای به نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج جوانان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در نامه ای به ساداتی نژاد، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قانون فراموش شده تسهیل ازدواج جوانان، از وی خواست در مجلس پیگیر اجرایی شدن این قانون باشد.

در این نامه آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) احتراما همانگونه که مستحضرید، دوازده میلیون جوان بلاتکلیف در سن ازدواج و حدود 175 هزار طلاق سالانه از مصادیق زنگ خطر در حوزه خانواده است؛ که به فرموده مقام معظم رهبری، زمانی که بنیان خانواده سست شود، مفاسد در جامعه نهادینه می شود.

خانواده یک مسئله مهم و حیاتی محسوب می گردد که این موضوع در شکل گیری فرد و به دنبال آن پایه ریزی یک جامعه متعالی تاثیر مستقیم دارد؛ لذا نیک بختی و شور بختی جامعه انسانی و اسلامی به صلاح و فساد این بنا وابسته است؛ که این امر در بین مسولین دستخوش تصمیمات دولت ها و مجالس مختلف شده است، مسئله ای که اگر کمی این دست و آن دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر اجرایی شدن قانون فراموش شده تسهیل ازدواج جوانان شود

مجلس پیگیر اجرایی شدن قانون فراموش شده تسهیل ازدواج جوانان شود