مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-04فرهنگي

سریال های تلویزیونی که درگیر کرونا شدند


بیش از 10 ماه از اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور می گذرد و این ویروس همچنان به تاخت و تاز ادامه می دهد؛ مبتلا می کند و قربانی می گیرد.

کرونا مدت هاست که به حوزه فرهنگ و هنر هم راه پیدا کرده است و در این بین همکاری با تولید سریال ها و پروژه های تلویزیونی، - جی پلاس ، از اردیبهشت ماه امسال که خبر ابتلای چند نفر از عوامل یک سریال تلویزیونی به گوش رسید تا هفته های اخیر که روزانه بیش از 400 نفر از هموطنانمان جانشان را به خاطر ابتلا به کرونا از دست می دهند، عوامل تولید پروژه های تلویزیونی علاوه بر مشکلاتی چون بی پولی، سانسور، حساسیت های قومی و قبیله ای و .

، با معضل جدیدی هم دست و پنجه نرم می کنند؛ کرونا این روزها دشمن جدید و جدی پروژه های تلویزیونی است و کار را به جایی رسانده که قربانی هم می گیرد.

ایسنا نوشت؛ درست یا غلط، در روزهای گذشته کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر سریال جشن سر برون ـ قربانی تولید پروژه ای تصویری در شرایط کرونا لقب گرفت.

هرچند عوامل تولید سریال تاکید دارند که دقیقا نمی توان گفت، او چه زمان و چگونه به این ویروس منحوس مبتلا شده است، اما قدر مسلم ذات تولید سریال های تلویزیونی آن هم از نوع پربازیگرش چندان با پروتکل های بهداشتی که برای ممانعت از گسترش کرونا برشمرده می شود، همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های تلویزیونی که درگیر کرونا شدند

سریال های تلویزیونی که درگیر کرونا شدند