مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-04سياسي

اولین گواهی تایید صلاحیت در زمینه بازرسی فنی محصولات فناوری نانو صادر شد


برای اولین بار در کشور، یک شرکت بازرسی به عنوان نهاد ذی صلاح و واجد شرایط انجام بازرسی های فنی برای صدور مجوز استفاده از نشان نانو تأیید صلاحیت شد.

- برای اولین بار در کشور، یک شرکت بازرسی به عنوان نهاد ذی صلاح و واجد شرایط انجام بازرسی های فنی برای صدور مجوز استفاده از نشان نانو تأیید صلاحیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خاکی فیروز، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت، گفت: در مهرماه کمیته تصمیم گیری تأیید صلاحیت نهادهای بازرسی با حضور مسئولین مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و نمایندگان سازمان های دولتی و انجمن های تخصصی برگزار شد و طی آن گزارشات و توصیه های تهیه شده توسط تیم ارزیابی این مرکز با همکاری متخصصان فنی از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این کمیته در خصوص درخواست ارائه شده برای صدور گواهینامه بازرسی فنی در زمینه محصولات فناوری نانو تصمیم گیری شد، اظهار کرد: در این جلسه با درخواست یکی از شرکت های فناور در خصوص صدور اولین گواهینامه تایید صلاحیت در زمینه های بازرسی فنی محصولات فناوری نانو – شناسایی نانوساختار و نانو اشیاء و بازرسی فنی محصولات فناوری نانو – فرآیند سنتز و فرآیندهای ساخت و تولید بر اساس الزامات استاندارد ایران – ایزو – آی ای سی 17020 موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گواهی تایید صلاحیت در زمینه بازرسی فنی محصولات فناوری نانو صادر شد

اولین گواهی تایید صلاحیت در زمینه بازرسی فنی محصولات فناوری نانو صادر شد