مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-04بين الملل

عشائر جنوب سامراء: بقای الحشد الشعبی در مناطق ما ضروری است


عشائر جنوب سامراء در استان صلاح الدین عراق خواستار ابقای نیروهای الحشدالشعبی در مناطق خود شدند و این حضور را برای حفظ امنیت مناطقشان ضروری دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عشائر مناطق جنوبی سامراء در استان صلاح الدین بر ضرورت ابقای نیروهای الحشدالشعبی در این مناطق تاکید کردند.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، در جریان حضور یک هیأت از تیپ 41 سازمان الحشد الشعبی در منطقه المزاریع که به دعوت عشائر و شیوخ و افراد برجسته این منطقه صورت گرفته بود، شمار زیادی از شیوخ عشائر مناطق مجاور شامل البوحشمه ، البوجیلی ، البوفراج ، السعود ، الاحباب و بلد   نیز خود را به این منطقه رساندند.

بر اساس بیانیه الحشد الشعبی، حاضران در این مراسم بر ضرورت مقابله با اتهامات وارده به نیروهای الحشد الشعبی تاکید و تصریح کردند که بقای نیروهای الحشد الشعبی در این مناطق ضروری است زیرا این نیروها نقش مهمی در حفظ امنیت و ارائه خدمات به مردم این مناطق و پشتیبانی از نیروهای الحشد العشائری دارند.

با آزادسازی شهر موصل در تیر سال 1396 و پایان خلافت ادعایی داعش، بسیاری از تروریست ها در قالب هسته های خاموش در استان های عراق به خصوص دیالی، کرکوک، صلاح الدین، الانبار و نینوی که شرایط مناسب جغرافیایی برای مانور دارد، مخفی شده و در یک سال گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشائر جنوب سامراء: بقای الحشد الشعبی در مناطق ما ضروری است

عشائر جنوب سامراء: بقای الحشد الشعبی در مناطق ما ضروری است