مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-04پزشكي

از بی خوابی های شبانه تا خواسته های برآورده نشده پرستاران


در حال حاضر که پرستاران در خط مقدم جبهه سلامت زحمت می کشند و تمام مردم نیز قدردان آن ها هستند، دانشگاه علوم پزشکی به هیچ کدام ازخواسته های مکتوب شده جامعه پرستاری پاسخ مثبتی نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با وجود شیوع ویروس کرونا، پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، کمتر کسی است که از سختی ها و مشکلات پرستاران کشور اطلاع نداشته باشد، کسانی که روزشان را با دیدن بیماری و رنج مردم آغاز می کنند، گاهی مجبور هستند سوزنی را در دست کودک بیماری فرو کنند یا مرگ تدریجی یک پیرمرد یا پیرزن بیمار را جلوی چشمان شان ببینند.

جامعه پرستاری کشور با وجود اینکه در صف اول خدمت به مردم و بیماران و مقابله با شرایط حاد کرونا قرار دارد، اما ظاهراً قرار نیست یک روز بدون حاشیه و چالش پیش رو داشته باشند، هر روز یک مشکل جدیدی پیش پای پرستاران است و با روح و روان آن ها بازی می کنند.

تعلیق و اخراج تعدادی از کادر پرستاری در بیمارستان های اصفهان اخیراً با وجود نیاز کشور و استان اصفهان به نیروی پرستار و کادر درمانی خبرهایی مبنی بر تعلیق و اخراج تعدادی از کادر پرستاری در بیمارستان های اصفهان از جمله بیمارستان خورشید اصفهان به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بی خوابی های شبانه تا خواسته های برآورده نشده پرستاران

از بی خوابی های شبانه تا خواسته های برآورده نشده پرستاران