مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 00:152020-11-03سياسي

دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با آیت الله رییسی


حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در دیدار با آیت الله رییسی رییس قو قضاییه برخی مشکلات حوزه قضایی کوهدشت و رومشکان را پیگیری کرد و بر همین اساس از سوی رییس قوه قضاییه دستور راه اندازی دادگاه های عمومی و کیفری در بخش های گراب و درب گنبد را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شواری اسلامی در دیدار اعضای فراکسبون روحانیت مجلس با رییس قوه قضاییه، طی سخنانی با تشکر و تجلیل از آیت الله رییسی در مبارزه با فساد و روحیه فساد ستیزی ایشان که بارقه امید را در جامعه ایجاد کرده است، یادآور شد: اجرای عدالت در جامعه با ورود قدرتمندانه قوه قضاییه امکان پذیر است.

وی افزود: عدم ورود بموقع و مناسب دادستان در ناهنجاری های اجتماعی بالاخص نزاع ها می تواند مشکلاتی را در جامعه به وجود آورد لذا باید برخورد و اقدامات موثر و قوی در این خصوص انجام پذیرد.

  نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برخورد قانونی و مناسب با متخلفین را عامل نظم و امنیت در جامعه است و برخورد ضعیف دادستان می تواند این ذهنیت غلط را برای طرفین نزاع ها القاء کند که خود، باید حق خود را بگیرند و دستگاه قضا برای آنان کاری انجام نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با آیت الله رییسی

دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با آیت الله رییسی