مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 22:002020-11-03پزشكي

افزایش 2 برابری بستری مبتلایان به کرونا در تایباد


طی 48 ساعت گذشته متاسفانه چهار نفر از شهروندان این شهرستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و این اتفاق زنگ خطر کرونا در این منطقه را به صدا درآورده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تایباد گفت: طی 48 ساعت گذشته متاسفانه چهار نفر از شهروندان این شهرستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و این اتفاق زنگ خطر کرونا در این منطقه را به صدا درآورده است.

محسن سیاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در یک هفته گذشته افزایش تعداد آمار مبتلایان به این ویروس، خطر شیوع در شهرستان را جدی تر کرده همچنین سبب تکمیل بخش کرونای بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد شده است.

وی با اشاره به فوت 61 بیمار کرونا مثبت از ابتدا تا کنون در این شهرستان افزود: این آمار هفته گذشته 55 نفر اعلام شده که آمار جدید نشان دهنده روند افزایشی در هفته جدید را دارد.

همچنین هفته گذشته 11 بیمار در بخش کرونای بیمارستان تایباد بستری بوده اند و امروز تعداد 22 نفر با رشد 2 برابری تحت درمان هستند.

سیاح مطرح کرد: تعداد کل بیماران از ابتداء شیوع بیماری تا امروز 1471 بیمار اعلام شده که این آمار طبق گزارش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی است و تعدادی دیگر از شهروندان که مبتلا هستند و مراجعه به مرکزی نکرده اند و در منازل خوددرمانی می کنند که نشان دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بستری مبتلایان به کرونا در تایباد

افزایش 2 برابری بستری مبتلایان به کرونا در تایباد