مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 19:352020-11-03اجتماعي

مسیرهای منتهی به کلانشهر اصفهان تا جمعه مسدود است


مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری اصفهان گفت: مسیرهای فرعی منتهی به کلانشهر اصفهان با مدیریت فرمانداران و اداره کل حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،علی اصغر ذاکر هرندی در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل بار مسافر ستاد استانی از ساعت 12 امروز دوشنبه تا ساعت 24 روز جمعه پنج ورودی به کلانشهر اصفهان از جمله پلیس راه شاهین شهر، سجزی، نجف آباد، مبارکه و بویین و میاندشت بسته می شود.

وی ادامه داد: ورود همه خودروهای شخصی دارای پلاک غیر بومی و خروج خودروهای شخصی دارای پلاک بومی ممنوع می شود.

ذاکری تصریح کرد: محوریت محدودیت های ایجاد شده با نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای سپاه وبسیج، هلال احمر و پشتیبانی شهرداری ها با برنامه ریزی و محوریت فرمانداران پنج شهرستان است.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری اصفهان اظهارداشت: اگر خودروهای غیربومی به هر نحوی وارد کلانشهر اصفهان شوند 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و نیروی انتظامی موظف به اجرای طرح است.

  وی گفت: تردد افرادی که تنها به واسطه شغلشان داخل شهر اصفهان مشغول به کار هستند مانند خدماتی، موادغذایی، اداری، حمل و نقل عمومی با ارایه مستندات بلامانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای منتهی به کلانشهر اصفهان تا جمعه مسدود است

مسیرهای منتهی به کلانشهر اصفهان تا جمعه مسدود است