مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 18:502020-11-03اجتماعي

مدرسه سازی؛ تکه مهم پازل مسئولیت اجتماعی


جوامع پیشرفته دنیا، سرمایه گذاری عظیمی روی چگونگی تحصیل کودکان خود می کنند و عقیده دارند که مدارس، آینده کشورشان را رقم خواهند زد.

در ایران نیز تنها با توجه جدی به مدارس می توان به ساختن آینده ای روشن برای نسل آینده فرزندان این سرزمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری نقدینه، محرومیت واژه‌ای است که سال‌ها است سایه خود را بر بسیاری از مناطق کشور گسترانده و بدون عزمی جدی، قصدی برای جداشدن از این مناطق ندارد.

مناطقی که کودکانشان از ابتدایی‌ترین حق یعنی تحصیل به دلیل نداشتن امکانات کافی و مناسب برای تحصیل، بازمانده اند یا مناطقی که کودکان بااستعدادشان با کمترین امکانات و در کپرهای ساده و ابتدایی، به درس خواندن ادامه می دهند.

این در حالی است که در سال های اخیر، نهادهایی در جامعه پا گرفته‌اند که رسالتشان تلاش برای رفع محرومیت از جامعه است و پسندیده‌ترین کار این نهادها، مدرسه سازی است زیرا با ساختن مدرسه و مکانی برای کسب علم و دانش ضمن کمک به رفع بی سوادی از جامعه کودکان، روی بعد پرورشی آنها نیز کار خواهد شد و با رشد علمی و پرورش، این کودکان آینده‌ای سبز را برای خود رقم خواهند زد.

جوامع پیشرفته دنیا، سرمایه‌گذاری عظیمی روی چگونگی تحصیل کودکان خود می کنند و عقیده دارند که مدارس، آینده کشورشان را رقم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی؛ تکه مهم پازل مسئولیت اجتماعی

مدرسه سازی؛ تکه مهم پازل مسئولیت اجتماعی