مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-03سياسي

ریشه قرآنی استکبارستیزی / برنامه های 13 آبان به هشتک و ترند اول تبدیل شود


مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این که استکبارستیزی و نفی طاغوت ریشه قرآنی دارد و در آموزه های دینی ما بر ایستادگی در مقابل ظلم تاکید شده است، گفت: - ایسنا/لرستان مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این که استکبارستیزی و نفی طاغوت ریشه قرآنی دارد و در آموزه های دینی ما بر ایستادگی در مقابل ظلم تاکید شده است، گفت: برنامه های 13 آبان باید در بستر فضای مجازی گسترش یابد و 13 آبان به هشتک و ترند اول تبدیل شود.

امیر علی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که 13 آبان در مقاطع مختلف تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است به وقایع تاریخی 13 آبان اشاره و اظهار کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 سه واقعه تاریخی 13 آبان برای کشور است.

وی با ذکر این مطلب که سفارت آمریکا در ایران لانه جاسوسی آمریکا بود و جاسوسان آمریکایی که در قالب دیپلمات به دنبال تحریک قومیت ها و توطئه های مختلف بر علیه کشور بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام با دوراندیشی و بصیرت این جاسوسان را دستگیر و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

او با ذکر اینکه حرکت مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران راستای مبارزه با ظلم و ستم بود و این روز را با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام نهادند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه قرآنی استکبارستیزی / برنامه های 13 آبان به هشتک و ترند اول تبدیل شود

ریشه قرآنی استکبارستیزی / برنامه های 13 آبان به هشتک و ترند اول تبدیل شود