مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-03سياسي

بیانیه 13 آبان انجمن اسلامی پیام نور مشهد


انجمن اسلامی پیام نور مشهد(دفتر تحکیم وحدت) به مناسبت گرامیداشت سالروز 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، انجمن اسلامی پیام نور مشهد(دفتر تحکیم وحدت) به مناسبت گرامیداشت سالروز 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

صف/8 کافران می خواهند تا نور خدا را با گفتار باطل(طعن و سُخره) خاموش کنند و البته خداوند نور خود را هرچند کافران خوش ندارند،کامل و محفوظ خواهد داشت.

ای پیغمبر نور و رحمت!  تو همان کسی هستی که در کوچه های مکه، سنگباران شدی، تو را از آن شهر بیرون کردند و تو مکه را بدون خونریزی فتح کردی، این جهان است که دارد کم کم رام و مطیع تو می شود، درست مثل حجاز! سرانِ غرب و شرق جهان را می بینیم که از تو و آیین نابِ تو،به لرزه افتاده اند، اهانت می کنند،درست مثل سران حجاز.

این نام توست که تا ابد، خواهد درخشید.

چراکه این وعده خداست: وَ رَفَعْنا لَکَ ذِکرَک (شرح/3) جای تعجب نیست، مدعیِ تمدنی که دستش به خون میلیون ها انسان مظلوم الجزایری و آفریقایی و آسیایی آلوده است به ساحت مقدس رحمتٌ للعالمین جسارت کند، با شعار آزادی بیان و ادعای دموکراسی،نفَس آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 13 آبان انجمن اسلامی پیام نور مشهد

بیانیه 13 آبان انجمن اسلامی پیام نور مشهد