مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-03سياسي

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: پیامبر اسلام چشمه جوشان عزت وکرامت است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی گفت که رونمایی از معامله قرن، یهودی سازی قدس شریف، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) تصادفی نیست.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: پیامبر اسلام چشمه جوشان عزت وکرامت است دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی گفت که رونمایی از معامله قرن، یهودی سازی قدس شریف، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) تصادفی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با مشارکت 300 عالم و متفکر جهان اسلام از طریق ویدیو کنفرانس درحال برگزاری است.

حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب و رییس کنفرانس وحدت اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: جهان اسلام از زمان تهاجم استعمارگران و طمع ورزان بیگانه تا به امروز مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است که هدف آن ها ذلیل کردن مسلمانان است.

این مساله همچنان به شکل های مختلف و با روش های پیچیده و بررسی شده تداوم دارد و در حال افزایش است، آن ها همچنین در خطاب و مواضع سیاسی کشورهای مسلمان ضعف و عقب نشینی پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: پیامبر اسلام چشمه جوشان عزت وکرامت است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: پیامبر اسلام چشمه جوشان عزت وکرامت است