مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-03حوادث

روند بازسازی خسارات زلزله سرپل ذهاب


36 هزار واحد مسکونی در جریان زلزله 7.

3 ریشتری 21 آبان سال 96، در سرپل ذهاب تخریب و یا دچار خسارت شد، اینک در آستانه سومین سالگرد این حادثه با تلاش دولتمردان و مشارکت مردم، - این شهرستان چهره ای متفاوت به خود گرفته و بار دیگر روی پاهای خود ایستاده است.

زمین لرزه 21 آبان که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد، 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای کرمانشاه دچار خسارت شد و در این حادثه 107 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت جزیی و کلی دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرماندار سرپل ذهاب در آستانه سومین سالگرد این زلزله به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان زلزله آبان سال 96 در این شهرستان 36 هزار واحد مسکونی در شهر و روستاها آسیب دید که تعمیرات 18 هزار و 500 واحد تعمیری پایان یافته و مالکان در این واحدها استقرار یافته اند.

محبت جمالی نیا افزود: 36 هزار واحد مسکونی تخریبی و تعمیری به دلیل بی خانمانی که زلزله برایشان ایجاد کرده بود عملا از ترس پس لرزه و نداشتن مکان امنی به صورت اضطراری و یا اسکان موقت در چادر و کانکس در معابر عمومی، بوستان ها، خیابان ها، باکس های شهری و فضاهای عمومی و فضای سبز در قالب کمپ روند زندگی خود را با شروع بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله از سر گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بازسازی خسارات زلزله سرپل ذهاب

روند بازسازی خسارات زلزله سرپل ذهاب