مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-03سياسي

آبفا و مالک آبشیرین کن بندرعباس 23 زندانی دیه را آزاد کرد


شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همزمان با میلاد نبی اکرم(ص) با همکاری «تانا انرژی» سهام دار آبشیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس در آزادی 23 زندانی در بند استان مشارکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم آزادی این زندانیان که با حضور مدیرکل زندان ها و رییس ستاد دیه استان هرمزگان برگزار شد، افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طی سال های گذشته در قالب کمک های مالی کارکنان و پیمانکاران اقدام به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرده است.

وی افزود: از حدود دو سال پیش استارت کمک به آزادی زندانیان به شکل منسجم زده شد و کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان در اولین قدم با پخت صبحانه و فروش آن در محل شرکت زمینه آزادی 4 زن سرپرست خانوار را فراهم کردند.

مدیرعامل آبفای هرمزگان با قدردانی از مشارکت کارکنان و پیمانکاران آبفا در این حرکت خداپسندانه افزود: کارهای خیر همواره موجب گشایش در کارهاست و مجموعه ما نیز با مشارکت در کارهای خداپسندانه شاهد این گشایش ها بوده و هست.

قصمی به کمک 5 میلیارد ریالی شرکت تانا انرژی: یکی از سهام داران بزرگ آبشیرین کن یکصد هزار مکعبی بندرعباس اشاره کرد و افزود: به همت این مجموعه زمینه آزادی  23 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان هرمزگان که بدهی زیر 50 میلیون تومان داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا و مالک آبشیرین کن بندرعباس 23 زندانی دیه را آزاد کرد

آبفا و مالک آبشیرین کن بندرعباس 23 زندانی دیه را آزاد کرد