مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-03فرهنگي

تئاتر «نون مثل نظم» را آنلاین ببینید/ خاطره بازی با فیتیله ای ها


هم زمان با روز دانش آموز، فیلم تئاتر «ن مثل نظم» در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان اکران می شود.

- هم زمان با روز دانش آموز، فیلم تئاتر ن مثل نظم در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مناسبت 13 آبان گرامی داشت روز دانش آموز، نمایش ن مثل نظم را در قالب طرح نمایش نما به صورت اینترنتی نمایش می دهد.

نویسندگی، کارگردان و بازیگری این اثر را علی فروتن، ناصر آویژه، حمید گلی و محمد مسلمی به صورت گروهی بر عهده داشته اند.

به گفته مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون، هر ساله در این مناسبت، سالن های مرکز تئاتر کانون از حضور دانش آموزان پر از شور و نشاط می شد و مدارس در این روز تماشای تئاتر را در برنامه های ویژه خود قرار می دادند، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ، این امر میسر نشد.

امیر مشهدی عباس افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی سالن های تئاتر، تماشای یکی از تئاترهای پرمخاطب مرکز تولید تئاتر کانون با عنوان ن مثل نظم را در روز 13 آبان در فضای مجازی و پایگاه اینترنتی th.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر «نون مثل نظم» را آنلاین ببینید/ خاطره بازی با فیتیله ای ها

تئاتر «نون مثل نظم» را آنلاین ببینید/ خاطره بازی با فیتیله ای ها