مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-03سياسي

میز خدمت در دزفول به صورت مستمر بر پا می شود


به منظور رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم، میز خدمت با حضور مردم و مسئولان به صورت مستمر در دزفول برپا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرهمند پور شامگاه دوشنبه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود و همچنین تقاضاهایی مبنی بر بررسی مشکلات و درخواست ها که به صورت مستمر توسط مردم به فرمانداری ارسال می شود، تصمیم به برگزاری ارتباط چهره به چهره مسئولان برخی ادارات و مردم گرفته شد.

وی افزود: در همین راستا با همراهی معاونان و همچنین مدیران ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گاز، آبفا، برق، مخابرات، صمت و نماینده شهرداری میز خدمت در محل فرمانداری شهرستان دزفول برپا شد و مسئولان این ادارات و نهادها با مردم دیدار چهره به چهره برقرار کردند و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

سرپرست فرمانداری دزفول عنوان کرد: عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده بودند اما با برپایی این میز خدمت و به دلیل حضور تمام مسئولان ادارات ذی ربط، این مشکلات برطرف شدند.

فرهمند پور تأکید کرد: سعی بر آن است که این برنامه تداوم یابد چرا که مردم وقتی مسئولان را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند علاوه بر ایجاد آرامش و اعتماد برای مردم، مسئولان نیز با مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت در دزفول به صورت مستمر بر پا می شود

میز خدمت در دزفول به صورت مستمر بر پا می شود