مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 20:502020-11-02سياسي

کمک 9 میلیارد تومانی خوزستانی ها در جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از مشارکت 9 میلیارد تومانی خوزستانی ها در جشن عاطفه ها خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از مشارکت 9 میلیارد تومانی خوزستانی ها در جشن عاطفه ها خبر داد.

جمال شیبه با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه ها در قالب پویش ملی ایران همدل، اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و برپا نبودن پایگاه ها و فعالیت غیرحضوری مدارس، خیرین خوزستانی 9 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند، افزود: کمک های غیر نقدی جمع آوری شده نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش دانش آموز نیازمند ضدعفونی شده و به دست آن ها می رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش آموزان نیازمند خوزستانی در طرح شور عاطفه ها خبر داد و گفت: کمک های نقدی جشن عاطفه های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه و توزیع شده است و به زودی مابقی تبلت ها تهیه می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 9 میلیارد تومانی خوزستانی ها در جشن عاطفه ها

کمک 9 میلیارد تومانی خوزستانی ها در جشن عاطفه ها