مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 18:552020-11-02بين الملل

ناتو: شاید 5 سال دیگر در عراق بمانیم


فرمانده نیروهای ائتلاف ناتو در عراق به بهانه ایجاد اصلاحات گفت که نیروهای این ائتلاف شاید برای پنج سال دیگر در عراق بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جینی کارینیان فرمانده نیروهای ائتلاف ناتو در عراق در همایشی که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، به مرکز تحقیقاتی رووداو گفت که نیروهای این ائتلاف شاید برای فعال سازی برنامه اصلاحاتی و نظام دفاعی و امنیتی پنج سال دیگر در عراق بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه رووداو ، فرمانده نیروهای ائتلاف ناتو در عراق در این خصوص گفت، ائتلاف بین المللی هم اکنون در مرحله انتقال قرار دارد بطوریکه تعداد نیروهای این ائتلاف در ماه های آینده کم خواهد شد.

جینی کارینیان در ادامه گفت: در این انتقال، ما از نزدیک به کمک آنها خواهیم رفت.

هدف ناتو انجام وظایف در عراق است حتی بدون نیروهای ائتلاف بین المللی.

ما می خواهیم بمانیم.

هدف ما به موفقیت رساندن اصلاحات است و پس از آن و به مدت زمان طولانی ائتلاف خود را با عراق ادامه خواهیم داد همچون اردن که گهگاه از تجربه ناتو در آموزش نیروهای خود کمک می گیرد .

کارینیان همچنین مدعی شد که به درخواست دولت عراق، وزرای دفاع ناتو چند روز پیش، موافقت خود را با توسعه کار ناتو در عراق از طریق افزایش مشاوران اعلام کردند از این رو در ماه ها و سال های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو: شاید 5 سال دیگر در عراق بمانیم

ناتو: شاید 5 سال دیگر در عراق بمانیم