موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:552020-11-02اقتصادي

تونل دوم گردنه حیران تا تابستان 1400 افتتاح می شود


تونل دوم گردنه حیران تا تابستان سال 1400 افتتاح و گره ترافیکی در این مسیر رفع خواهد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تونل دوم گردنه حیران تا تابستان سال 1400 افتتاح و گره ترافیکی در این مسیر رفع خواهد.

اکبر بهنام جو 12 آبان در جریان بازدید از چند طرح زیربنایی و صنعتی در اردبیل و نمین اظهار کرد: احداث تونل دوم محور اردبیل – آستارا با تلاش و جدیت پیمانکار در حال اجراست و 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز نیز تأمین شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در فصل کاری موجود و همچنین سه ماهه اول سال آینده این پروژه به اتمام رسیده و امکان تردد از این تونل در تابستان سال آینده برای گردشگران و مسافران فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: پیمانکار پروژه سعی می کند از دو طرف دهنه تونل و همچنین عملیات حفاری را انجام داده و در بازگشایی این مسیر و همچنین رفع گره ترافیکی موجود اقدام لازم را انجام دهد.

بهنام جو در بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی استان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: بعد از گذشت سال ها مشکلات زیرساختی در این منطقه اقتصادی در حال رفع شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: عملیات برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال انجام است و قول مساعد برای گازرسانی به این منطقه و همچنین اجرای کامل جاده دسترسی داده شده که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل دوم گردنه حیران تا تابستان 1400 افتتاح می شود

تونل دوم گردنه حیران تا تابستان 1400 افتتاح می شود