مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:302020-11-02ورزشي

پرسپولیس خرید دفاعی استقلال را شکار می کند؟


پرسپولیس از وقتی با جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده شوکه شده، دنبال یافتن یک مدافع برای پر کردن جای خالی شجاع است و در این میان نام هایی چون ایمان سلیمی، مدافع جدا شده تراکتور، فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو و حتی امین حاج محمدی شاگرد یحیی در نفت تهران به عنوان گزینه گل محمدی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حالا اما از گوشه و کنار پرسپولیس خبر می رسد یک نام جدید در جمع سرخ ها برای پر کردن جای خالی شجاع به میان آمده است.

محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، قراردادش با آبی ها جنبه قانونی ندارد، تازه ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است.

امروز شنیدیم پرسپولیسی ها که قبل از استقلال مشتری مرادمند بودند، منتظر روزهای آینده هستند تا اگر پنجره استقلال باز نشد و اتوماتیک وار، قرارداد مرادمند و استقلال از درجه اعتبار ساقط شد، این مدافع را به خدمت بگیرند.

گویا یحیی گل محمدی ابتدا در قبال این پیشنهاد، اعلام کرده تمایلی به جذب بازیکن از تیم رقیب ندارد اما واسطه هایی که مرادمند را به یحیی توصیه کرده اند به او گفته اند مرادمند تحت قرارداد رسمی باشگاه استقلال نیست و پول رضایتنامه باشگاه شهر خودرو را هم خودش پرداخت کرده و چون تا این لحظه هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس خرید دفاعی استقلال را شکار می کند؟

پرسپولیس خرید دفاعی استقلال را شکار می کند؟