مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-02اقتصادي

بهره برداری خط راه آهن سنندج – همدان تا سال آینده


همدان با اقدامات خوبی که انجام شده تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کردستان وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه راه آهن سنندج – همدان با اقدامات خوبی که انجام شده تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمد اسلامی امروز(12آبان) در حاشیه آیین ریل گذاری راه آهن همدان- سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه راه آهن همدان – سنندج یکی از پروژه های راهبردی دولت است که کردستان را به شبکه سراسری وصل می کند.

وی با اشاره به اینکه تردد قطار تا سال آینده در استان کردستان به وجود خواهد آمد، افزود: مطالعات خط ریلی سنندج- باشماق در دستور کار قرارگرفته است و این خط در مرحله مطالعات اولیه است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ذکر کرد: مذاکرات مقدماتی با کشور عراق انجام شده و این خط ریلی نیز در ادامه اتصال مناطق مختلف کشور از طریق ریل به کشورهای همسایه در حال پیگیری است.

وی همچنین به جاده مریوان – سنندج اشاره کرد و گفت: پروژه راه جدید مریوان – سنندج پیشرفت بسیار خوبی داشته که تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه فرودگاه سقز هدیه دولت تدبیر و امید به مردم کردستان است، عنوان کرد: در تابستان سال آینده پروازها از فرودگاه سقز انجام می شود که مردم از فرصت مسافرت هوایی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری خط راه آهن سنندج – همدان تا سال آینده

بهره برداری خط راه آهن سنندج – همدان تا سال آینده