مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 15:502020-11-02اقتصادي

36 کیلومتر از مسیر راه آهن همدان - سنندج ریل گذاری شده است


در حال حاضر 36 کیلومتر از مسیر 151 کیلومتری راه آهن همدان - سنندج ریل گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدصدیق ثابتی در حاشیه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان و پس از بازدید محمد اسلامی از پروژه های راه آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز و جاده جدید سنندج - مریوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ریل گذاری راه آهن همدان - سنندج امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی آغاز شد هر چند که از ماه های قبل نیز از طرف سنندج به همدان این اتفاق افتاده بود و 36 کیلومتر از مسیر ریل گذاری شده است.

وی افزود: راه آهن همدان - سنندج در مجموع 151 کیلومتر طول دارد که با برنامه ریزی های به عمل آمده تا قبل از پایان دولت این پروژه را به اتمام خواهیم رساند و در فاز بعدی نیز به دنبال آن هستیم که راه آهن را تا مرز باشماق مریوان ادامه دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه سقز نیز از نزدیک فرآیند پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای اتمام هر چه سریع تر این پروژه داده شد.

ثابتی یادآور شد: پروژه جاده جدید سنندج - مریوان نیز سومین برنامه بازدید وزیر راه و شهرسازی بود که عملیات اجرایی تمامی قطعات این پروژه فعال بوده و تا پایان فصل کاری نیز در تلاش هستیم آن را به اتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 کیلومتر از مسیر راه آهن همدان - سنندج ریل گذاری شده است

36 کیلومتر از مسیر راه آهن همدان - سنندج ریل گذاری شده است