مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-02اقتصادي

صادرات پیاز ممنوع است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به ممنوع شدن صادرات پیاز از زنجان گفت: عراق هم واردات سیب زمینی را ممنوع کرده است.

- جواد تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه صادرات پیاز از طرف ایران ممنوع است، اظهار کرد: خروج این محصول از طریق مرزهای رسمی انجام نمی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سیاست ممنوعیت صادرات موجب کاهش قیمت پیاز و تنظیم بازار شده است، بیان کرد: البته به صورت مستمر مشغول رصد بازار هستیم و در صورت نیاز پیشنهاد اصلاح سیاست ها را ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تولید پیاز در استان حدود 160 هزار تن برآورد شده است، افزود: 100 درصد این محصول برداشت و به تدریج در حال عرضه به بازار است.

تاراسی با بیان اینکه صادرات سیب زمینی آزاد بوده و مانعی برای آن وجود ندارد، اظهار کرد: کشور عراق به عنوان یکی از بازارهای صادراتی اصلی واردات سیب زمینی را ممنوع کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه محدودیت ایجاد شده برای صادرات به سایر کشورها و مباحث مرتبط دیگر موجب کاهش قیمت سیب زمینی در بازار شده است، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه های حمایتی ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اعمال مشوق های صادراتی روند قیمت سیب زمینی در بازار اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات پیاز ممنوع است

صادرات پیاز ممنوع است