مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-02فرهنگي

عوامل فیلم مجبوریم به توکیو نرفتند


گروه سازنده فیلم سینمایی «مجبوریم» تازه ترین اثر رضا درمیشیان در نخستین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره توکیو2020 حضور نخواهند داشت.

- گروه سازنده فیلم سینمایی مجبوریم تازه ترین اثر رضا درمیشیان در نخستین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره توکیو2020 حضور نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود آغاز جشنواره توکیو ، به دلیل شرایط کرونا و پیشگیری از ابتلای این بیماری، عوامل این فیلم در این رویداد سینمایی حضور نخواهند داشت.

جشنواره بین المللی فیلم توکیو (TIFF) یکی از معتبرترین جشنواره بین المللی بزرگ جهان و مهم ترین جشنواره فیلم آسیا است که هرساله در توکیو ژاپن برگزار می شود که در این دوره میزبان مجبوریم پنجمین فیلم سینمایی رضا درمیشیان کارگردان فیلم های عصبانی نیستم! و لانتوری است.

پوستر خارجی این فیلم توسط مهدی فاتحی طراحی شده است.

مجبوریم پربازیگرترین و پر لوکیشن ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

سی و سومین جشنواره فیلم توکیو از تاریخ 31 اکتبر تا 9 نوامبر (10 تا 19 آبان) در ژاپن برگزار می شود.

کیهان کلهر ( موسیقی ) ، عبدالله اسکندری ( طراح گریم) ، هایده صفی یاری ( تدوین) ، محمد رضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا) ، نظام ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل فیلم مجبوریم به توکیو نرفتند

عوامل فیلم مجبوریم به توکیو نرفتند