مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 13:102020-11-02فرهنگي

آماده شدن «کمیته» برای حضور در جشنواره «سینماحقیقت»


مستند سینمایی «کمیته» به کارگردانی عبدالحسین بدرلو با موضوع فعالیت های کمیته های انقلاب اسلامی برای حضور در جشنواره «سینماحقیقت» آماده می شود.

- مستند سینمایی کمیته به کارگردانی عبدالحسین بدرلو با موضوع فعالیت های کمیته های انقلاب اسلامی برای حضور در جشنواره سینماحقیقت آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مستند سینمایی کمیته به کارگردانی عبدالحسین بدرلو با موضوع فعالیت های کمیته های انقلاب اسلامی برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی خواهد شد.

کمیته انقلاب اسلامی یا کمیته های انقلاب اسلامی، اولین سازمان نظامی راه اندازی شده، پس از وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 بود که در تاریخ 23 بهمن 1357 با پیام امام خمینی (ره) تأسیس شد و در سال 1370 پس از تصویب قانون تشکیل نیروی انتظامی، منحل و با ادغام سازمان آن با شهربانی و ژاندارمری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و سیر تحولی این سازمان از آغاز تا پایان در مجموعه مستند کمیته روایت می شود.

کارگردانی این مستند توسط عبدالحسین بدرلو صورت گرفته و تهیه کنندگی آن را مصطفی فتاحی بر عهده داشته است در این پروژه احمد خلیل اول فیلمبردار، عبدالحسین مخلص آبادی تدوین، مهدی نعمت الهی نویسنده گفتار فیلم، علی اصغر اسحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن «کمیته» برای حضور در جشنواره «سینماحقیقت»

آماده شدن «کمیته» برای حضور در جشنواره «سینماحقیقت»