مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-02سياسي

انتقاد استاندار سمنان از معطل ماندن چند پروژه آبرسانی استان


استاندار سمنان معتقد است که اگر محدودیت های استان و از جمله معضل کم آبی آن حل نشود، توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد و لذا باید همه دستگاه ها و مسئولان تلاش کنند تا آب مورد نیاز این استان تامین شود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که اگر محدودیت های استان و از جمله معضل کم آبی آن حل نشود، توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد و لذا باید همه دستگاه ها و مسئولان تلاش کنند تا آب مورد نیاز این استان تامین شود.

علی رضا آشناگر در آیین افتتاح طرح آبرسانی پایدار به شهرستان سرخه که عصر 12 آبان ماه با حضور وزیر نیرو در سرخه برگزار شد با تبریک عید میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام با انتقاد از عدم اجرایی شدن چندین پروژه آبرسانی این استان و از جمله پروژه چشمه ساران قطری در شاهرود، پروژه انتقال آب گرمسار و تاخیر در ابرپروژه انتقال آب به کویر مرکزی ایران اظهار کرد: کم آبی از مهمترین موانع بر سر راه توسعه در این استان است.

وی با تمجید از سرعت عمل در اجرای طرح آبرسانی سرخه اضافه کرد: به سهم خود و به عنوان استاندار سمنان از توجه دکتر روحانی، رییس جمهور بواسطه ی عنایت به استان تشکر و از تلاش دکتر اردکانی بخاطر پیگیری بسیار خوب تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار سمنان از معطل ماندن چند پروژه آبرسانی استان

انتقاد استاندار سمنان از معطل ماندن چند پروژه آبرسانی استان