مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-02اقتصادي

افتتاح 2 واحد تولیدی ماسک در سنندج


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، گفت: 2 واحد تولیدی ماسک در سنندج با سرمایه گذاری شخصی و اشتغال زایی 50 نفر نیرو افتتاح شد.

- محمد دره وزمی امروز(12آبان) در افتتاح دو واحد تولیدی ماسک با حضور فرماندار سنندج و جمعی از خبرنگاران، اظهار کرد: پنج واحد تولیدی در طول این چند ماه به بهره برداری رسیده اند که سالانه ظرفیت 120 میلیون و روزانه 320 هزار عدد ماسک را دارند.

وی تأمین سرمایه در گردش را مشکل اساسی واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: از طریق تبصره 18 و رونق تولید در تلاشیم که مشکل این واحدها را تأمین کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، بیان کرد: در کل کشور مشکل کمبود مواد اولیه ماسک وجود دارد و به اندازه کافی تأمین نمی شود در این راستا لیست واحدهای تولیدی را به سازمان صمت جهت سهمیه تامین مواد اولیه معرفی کرده ایم.

دره وزمی از مردم استان خواست که برای حمایت از این واحد ها از ماسک های تولید استان که با قیمت مصوب در داروخانه ها به فروش می رسد خریداری کنند.

وی همچنین از داروخانه های استان خواستار خریداری ماسک از این واحدها شد و گفت: داروخانه ها نیز موظف اند با قیمت مصوب و با نازلترین قیمت به مردم ماسک بفروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 واحد تولیدی ماسک در سنندج

افتتاح 2 واحد تولیدی ماسک در سنندج