مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-02سياسي

ماندگاری وقایع در یادها، کارکرد مهم هنر است


معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور از تهیه و تدوین سند چشم انداز چهار ساله مراکز استانی مبتنی بر ظرفیت های بومی مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

- میثم مرادی بیناباج در نشست صمیمی با کارکنان حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد جدید در فعالیت های حوزه هنری، اظهار کرد: حوزه هنری مراکز استانی پایگاه اصیل و اصلی جریان هنر انقلاب اسلامی هستند و برای حفظ این جریان تحول در مراکز استانی ضروری است.

وی، یکی از ظرفیت های فرهنگی تاریخی مراکز استانی را نقش هر استان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواند و گفت: بر این اساس یکی از مهم ترین محورهای تحولی در مراکز استانی ایجاد نهضت تدوین، تولید و انتشار کتاب های تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جهاد و پیشرفت با تمرکز بر نقش آذربایجان شرقی در انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بر شمرد.

وی با بیان این که هنر انقلاب اسلامی باید به مسائل نوپدید جامعه و انقلاب اسلامی واکنش نشان دهد، تشریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید ، امروز باید هنر انقلاب اسلامی در خدمت تولید باشد تا با جریان سازی فرهنگی و هنری، چرخه تولید کالای ایرانی فعال تر شود، برای مثال ظرفیت صنعت و اقتصاد در آذربایجان شرقی و شهر تبریز می تواند دستمایه ای برای تولید آثار هنری باشد و در همین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری وقایع در یادها، کارکرد مهم هنر است

ماندگاری وقایع در یادها، کارکرد مهم هنر است