مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-02سياسي

حق بیمه سال اول هنرمندان صنایع دستی از سوی دولت پرداخت می شود


تفاهم نامه معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امضا شد بر این اساس حق بیمه در سال اول به طور کامل از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این تفاهم نامه به امضای پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رسید و طرفین در خصوص تقویت همکاری ها در حوزه بیمه هنرمندان صنایع دستی روستایی و عشایری با یکدیگر به توافق رسیدند.

این تفاهم نامه در راستای اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در خصوص تعمیم و گسترش پوشش نظام تأمین اجتماعی و افزایش ضریب بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید و توسعه، تعمیم و گسترش بیمه اجتماعی برای قشر پرتلاش صنعتگران دارای محور تولید و کارت شناسایی فعال از مراکز ملی فرش در سراسر کشور مهمترین هدف این تفاهم نامه است.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم گفت: صنایع دستی یکی از مهمترین منابع ایجاد اشتغال است و این حوزه زمانی اهمیت بیشتری می یابد که در روستاهای ملی و جهانی صنایع دستی به عنوان تنها منبع قابل اتکا برای ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بیمه سال اول هنرمندان صنایع دستی از سوی دولت پرداخت می شود

حق بیمه سال اول هنرمندان صنایع دستی از سوی دولت پرداخت می شود