مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02اجتماعي

نمود فرهنگ بومی در فعالیت های کانون استان ایلام


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در 64 کارگاه مجازی کانون استان ایلام معرفی داشته های فرهنگی و آموزش فرهنگ بومی و ظرفیت ها و داشته های بومی استان ایلام از برنامه های اصلی به شمار می رود.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در 64 کارگاه مجازی کانون استان ایلام معرفی داشته های فرهنگی و آموزش فرهنگ بومی و ظرفیت ها و داشته های بومی استان ایلام از برنامه های اصلی به شمار می رود.

محمدرضا رستم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع کرونا و مجازی شدن فعالیت های کانون مانع از آموزش فرهنگ بومی و ظرفیت ها و داشته های بومی استان ایلام به بچه ها نشده چنان که در 64 کارگاه مجازی کانون استان ایلام معرفی گلیم نقش برجسته، حصیر بافی، چیت بافی و ساخت عروسک های نمایشی ایلام،عروسک های بومی، قصه های بومی و.

محور آموزش های مهارت های کاربردی به کودکان و نوجوانان شده است .

وی افزود: در همین راستا به تازگی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون ایلام نیز بر این داشته ها تمرکز کرده اند و رسمیه چکاوک مربی فرهنگی این مرکز با تکیه برعلاقه خاصی که به فرهنگ بومی دارد و همچنین تاکید برنامه های کانون بر معرفی فرهنگ بومی، به صورت جدی در ماه های گذشته روند آموزش این گونه داشته ها را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمود فرهنگ بومی در فعالیت های کانون استان ایلام

نمود فرهنگ بومی در فعالیت های کانون استان ایلام