مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02اقتصادي

آموزش تعمیرات کامپیوتر


امروزه نیاز به کامپیوتر به قدری گسترده است که درهرمکان، شکلی از انواع کامپیوتر به چشم می خورد و مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام نمای دانش، استفاده مستمر از کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی باعث می گردد این قطعات بصورت دوره ای نیاز به سرویس و یا تعمیرات داشته باشند و از این رو بازار خوبی برای تعمیرکاران این تجهیزات فراهم شده است.

هر چقدر علم پیشرفت می کند، تکنولوژی ساخت کامپیوترها پیشرفته تر شده و کار تعمیرات آن ها به همان اندازه به علم بیشتری نیازمند خواهد بود و توانایی بیشتر تعمیرکار را می طلبد، لذا تعمیرکاران پیوسته می بایست علم خود را به روز نمایند تا بتوانند جدیدترین انواع کامپیوتر را نیز تعمیر کنند.

بازار کار تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر همان طور که اشاره شد یکی از شغل های پر درآمد حوزه تعمیرات، شغل تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ می باشد و بازار قابل توجه ای در حوزه تعمیرات را شامل می شود.

طبق اطلاعات دریافت شده از تعمیرکاران کامپیوتر و لپ تاپ، درآمد ماهیانه این کسب و کار در شروع به صورت تقریبی یک و نیم برابر حقوق یک کارمند معمولی می باشد و با کسب تجربه و حرفه ای شدن، تعمیر کار می تواند تا 4 برابر حقوق یک کارمند از این حرفه درآمد کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تعمیرات کامپیوتر

آموزش تعمیرات کامپیوتر