مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-02سياسي

برنامه پیشگیری از وقوع پدیده خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بومی سازی شده است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیشگیری از خودکشی در راستای برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: برای پدیده خودکشی واکاوی های علمی در استان به خوبی انجام و برنامه پیشگیری از وقوع این پدیده بومی سازی شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیشگیری از خودکشی در راستای برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: برای پدیده خودکشی واکاوی های علمی در استان به خوبی انجام و برنامه پیشگیری از وقوع این پدیده بومی سازی شده است.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: نیازمند هماهنگی و مشارکت همه دستگاه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجرایی در اجرای برنامه ها و تمرکز روی این مسئله در مناطق پر حادثه می باشد.

وی به بافت و شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان اشاره و اظهارکرد: اگر بطور مجدانه و علمی و با هماهنگی همه دستگاه ها به این حوزه ورود شود نتیجه دلخواه حاصل خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خودکشی را یک آسیب جدی، رفتاری ضد اجتماعی و زشت برشمرد و خاطرنشان کرد: در دین اسلام و در برخی آیات قرآن کریم و احادیث بر ناپسند بودن این عمل تصریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پیشگیری از وقوع پدیده خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بومی سازی شده است

برنامه پیشگیری از وقوع پدیده خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بومی سازی شده است