مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-02سياسي

اختلاف افکنی و تکفیر لج کردن با قرآن کریم محسوب می شود


اختلاف افکنی و تکفیر لج کردن با آیات مقدس قرآن کریم است که کافر به دنبال چنین اقدامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام کریمی پیش از ظهر امروز در همایش روحانیون شیعه و سنی کردستان که با موضوع مقابله با جریانات انحرافی و به مناسبت هفته وحدت به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک میلاد بابرکت پیامبر رحمت، اظهار کرد: به ابتکار نظام اسلامی اختلاف نظرشیعه و سنی در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) به هفته وحدت تبدیل شد که وحدت ریشه در تاریخ و قرآن دارد و نظام اسلامی ما آنرا احیا کرد.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاب می کند که وحدت  بین مسلمین وجود داشته باشد، بیان کرد: مقام معظم رهبری از وحدت بعنوان استراتژیک  نظام نام می برد و مقدسات فریقین خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نزاع و اختلاف افکنی حرام و وحدت بر همه مسلمین واجب است که باید در راستای دین همگی قدم برداریم تا زمینه توطئه افکنی دشمنان را شاهد نباشیم.

استاد دانشگاه کردستان بیان کرد: اختلاف افکنی و تکفیر لج کردن با آیات مقدس قرآن کریم است و کافر به دنبال چنین چیزی است نه مسلمان.

کریمی با بیان اینکه دین ما دین رحمت و همگانی است، بیان کرد: اختلاف در مذهب و سلایق وجود دارد اما دین همه ما یکی است و نباید اختلاف ها تبدیل به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف افکنی و تکفیر لج کردن با قرآن کریم محسوب می شود

اختلاف افکنی و تکفیر لج کردن با قرآن کریم محسوب می شود