مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-02اجتماعي

تبدیل شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان به مراکز شبه خانواده


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه در حال تبدیل شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست یا با سرپرست غیر موثر به مراکز شبه خانواده هستیم، - ایسنا/اصفهان معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه در حال تبدیل شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست یا با سرپرست غیر موثر به مراکز شبه خانواده هستیم، گفت: باوجود افزایش تعداد مراکز نگهداری، تعداد کودکان در این مراکز طی چند سال اخیر افزایش نداشته است.

حبیب اله فرید در آیین افتتاح ساختمان شیرخوارگاه نرجس که پیش از ظهر امروز (دوشنبه_12 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: 680 مرکز برای نگهداری کودکان بی سرپرست یا سرپرست غیر موثر در کشور داریم که از این تعداد بیش از 640 مرکز توسط خیران مدیریت می شود.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت خیران با سازمان بهزیستی، گفت: خیران فقط حمایت های مالی نمی کنند، بلکه در کنار مال خود، از دل و جان هزینه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: تا حدود 10 سال قبل بیشتر کودکان بهزیستی بی سرپرست بودند، ولی در حال حاضر بیشتر کودکان با سرپرست غیر موثر هستند که تلاش می کنیم با شناسایی آنها، هم به خانواده هایشان کمک کنیم و هم مداخله به هنگام انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان به مراکز شبه خانواده

تبدیل شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان به مراکز شبه خانواده