مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-02سياسي

گستاخی استکبار به ساحت پیامبر اتحاد مسلمانان را بیشتر می کند


امروز اگر استکبار و شیطان به ساحت پیامبر کم لطفی می کند می داند که نقطه حساس اسلام و مسلمین است اما می فهمد که این گستاخی باعث اتحاد بیشتر است و غضب و قهرش به جان آمده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا یدالله محمدی صبح امروز در همایش روحانیون سنی و شیعه کردستان که با موضوع مقابله با جریانات انحرافی و به مناسبت هفته وحدت به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک میلاد بابرکت پیامبر رحمت، اظهار کرد: بساط شیطانی دشمنان و استکبار جهانی در حال برچیده شدن است و وجود بیش از هشت هزار مسجد در کشوری مانند روسیه بیانگر همه گیر شدن اسلام است.

وی با بیان اینکه در فرانسه کفر همه جا را فرا گرفته است، بیان کرد: دولت فرانسه با سیاست دولت خبیث خود و با همراهی آمریکای منحوس در صدد توهین است و می داند توهین جبهه مسلمانان را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و رزمندگان ما جان خود را برای عظمت اسلام و پیامبر خدا و اسلام گذاشتند تا مملکت ما بعنوان ام القرای جهان اسلام بدرخشد، بیان کرد: سلام و درود می فرستم به روح پاک همه شهدای اسلام که از جان خود برای حفظ امنیت این مملکت گذشتند.

از روحانیون اهل سنت اضافه کرد: قطعا با توهین مکرون به پیامبر اکرم که آنرا آزادی بیان می داند، اسلام عالم گیر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستاخی استکبار به ساحت پیامبر اتحاد مسلمانان را بیشتر می کند

گستاخی استکبار به ساحت پیامبر اتحاد مسلمانان را بیشتر می کند