مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-02سياسي

معرفی 2 نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن


شورای کتاب کودک، جمشید خانیان و پژمان رحیم زاده را به عنوان نامزدهای ایرانی این نهاد برای جایزه «هانس کریستین اندرسن» در سال 2022 انتخاب کرده است.

- شورای کتاب کودک، جمشید خانیان و پژمان رحیم زاده را به عنوان نامزدهای ایرانی این نهاد برای جایزه هانس کریستین اندرسن در سال 2022 انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای کتاب کودک، جمشید خانیان را در بخش نویسندگی و پژمان رحیمی زاده را در بخش تصویرگری به عنوان نامزدهای ایرانی این جایزه به دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان معرفی کرده است.

این نهاد درباره انتخاب نامزدهای این جایزه نوشته است: پژمان رحیمی زاده، تصویرگر کتاب های دیوانه و چاه ، آرش (حکایت تیر انداختن منر قصه گو) و رستم و اسفندیار برای بار دوم به عنوان نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن انتخاب شد.

رحیمی زاده در سال 2016 نیز نامزد دریافت جایزه اندرسن بود و در رقابت با تصویرگران مطرح جهان موفق شد به فهرست پنج تصویرگر برتر راه یابد.

رحیمی زاده بیش از دو دهه به صورت مستمر به تصویرگری کتاب و طراحی جلد برای کودکان و نوجوانان پرداخته و تاثیر ماندگار و مهمی در رشد ادبیات و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان داشته است.

تصاویر او به فهرست ها و نمایشگاه های ملی و بین المللی بسیاری راه یافته و موفق به کسب جوایز متعددی مانند دیپلم افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 2 نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن

معرفی 2 نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن